2018-06-30

Wabik na młodych

Galeria Niwa w otworzyła dziś kolejny sklep, który ma być magnesem na milenialsów. Z kolei markę Sizeer przyciągnął do niej potencjał turystyczny Oświęcimia.

Wabik na młodych

–  Wprowadziliśmy do Niwy markę, która ma streetwearowy charakter i zadowoli oczekiwania niejednego milenialsa. Sklep Sizeer o powierzchni najmu ponad 100 m2 pierwsi klienci odwiedzili 28 czerwca – powiedziała Wioleta Sobieraj z Master Management Group.
Jak podkreślają rokrocznie przedstawiciele zarządu Niwy, koncept Galerii i strategia zarządzania Master Management Group sprawdzają się. W tym momencie Galeria Niwa jest wynajęta prawie w 100 proc., a w ostatnim roku swoje otworzyły w niej  m.in.: YES, Time Trend, Ziaja i NeoNail. 

Klienci Niwy obecnie mogą robić zakupy w ponad 50 sklepach różnych marek, m.in. H&M, CCC, Orsay, Reserved, House. W części gastronomicznej centrum handlowego znajdują się takie restauracje jak: KFC czy Hammurabi. Niwa posiada także czterosalowe kino Planet Cinema.

Sizeer do otwarcia sklepu w tym miejscu zachęciło towarzystwo dużych marek oraz potencjał turystyczny miasta. –  Atrakcyjny miks najemców Niwy oraz miasto z potencjałem turystycznym przekonało nas do rozwoju marki Sizeer w Oświęcimiu –  mówi Dariusz Kozorowski, menedżer ds. franchisingu w Marketing Investment Group.

Aktualnie 135 sklepów sieci Sizeer działa w galeriach i na ulicach handlowych europejskich miast. Poza sprzedażą stacjonarną, rozwijany jest również model sprzedaży online. Właścicielem marki Sizeer jest Marketing Investment Group, wyłączny dystrybutor marek New Era, Timberland, linii obuwniczej Lacoste, Umbro, Lotto, Confront, Feewear, a także właściciel sieci sklepów 50style, up8 i Symbiosis.

 

Joanna Konieczna
Joanna Konieczna Dziennikarz, PROFIT system